بسکتبالیستهای اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال، همزمان با سالروز سوم خرداد و گرامیداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، با حضور در بهشت زهرا(س) و ادای احترام به مقام شهدا، با آرمانهای انقلاب اسلامی و امامین انقلاب تجدید میثاق کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسینون بسکتبال، به مناسبت سالروز سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر، و همچنین روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در برابر حملات رژیم بعث عراق، بسکتبالیستهای حاضر در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال به همراه کادر فنی، با حضور بر سر مزار شهدا در بهشت زهرا(س) ضمن قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
در این آیین، اعضای تیم با عطرافشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر بر پایبندی خود به آرمانهای شهیدان، امام شهید(رضوانالله تعالی علیه) و حضرت امام خمینی(ره) تاکید کردند و با رهبر معظم انقلاب نیز تجدید بیعت داشتند.
این برنامه در چارچوب اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال برگزار شد و مسعود کریمی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، شهریار کریمی سرپرست تیم ملی زیر ۱۸ سال و پویا قنبری مربی تیم، در کنار سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان در آن حضور داشتند.
در ادامه این مراسم، ملیپوشان جوان با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم، شهدای ورزشکار، شهید آرمان علیوردی ، شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی رمضان در قطعه ۴۲، با قرائت فاتحه و نثار گل، ادای احترام کردند.
این برنامه ذیل «طرح ملی هما» برگزار شد و بازیکنان تیم ملی زیر ۱۸ سال در پایان با همقسم شدن، تا آخر پای پرچم ایران اسلامی برای ایستاده اند و پاسدار ارزشها و آرمانهای شهدا خواهند بود.