سه شنبه بیست و ششم خرداد ماه

جواد داوری: عنایت‌الله آتشی یاوری صمیمی و مشاوری امین بود

جواد داوري در پیامی، درگذشت عنایت‌الله آتشی را تسلیت گفت و از نقش بی‌بدیل او در اعتلای بسکتبال ایران، سال‌ها مجاهدت مربیگری و همراهی‌های ارزشمندش در دوره حضورش در هیئت رئیسه فدراسیون یاد کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنا لله و إنا إلیه راجعون»

خبر درگذشت پیشکسوت ارزنده، مربی دلسوز و چهره ماندگار بسکتبال ایران، زنده‌یاد عنایت‌الله آتشی، باعث تألم و تأثر عمیق جامعه ورزش کشور به‌ویژه خانواده بزرگ بسکتبال گردید.

آن مرحوم عمر پربرکت خود را وقف اعتلای بسکتبال میهن عزیزمان کرد و با سال‌ها مجاهدت در عرصه مربیگری و تربیت نسل‌های مختلف ورزشکاران، نقشی بی‌بدیل در تاریخ این رشته ایفا نمود. ایشان همچنین در دوران فعالیت اینجانب به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال، یاوری صمیمی و مشاوری امین بودند و کمک‌های ارزشمندشان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف فدراسیون داشت. نام نیک و خدمات ماندگار ایشان همواره در خاطره اهالی بسکتبال ایران زنده خواهد ماند.

این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش، بازماندگان محترم، شاگردان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی