سه شنبه بیست و ششم خرداد ماه

فریدون رئیسی رئیس هیات بسکتبال استان فارس شد

مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان فارس با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این مجمع، مهدی اسماعیلی، سروش دهقانی، فریدون رئیسی و مهدی نصرالهی به‌عنوان نامزدهای ریاست هیات بسکتبال استان فارس معرفی شدند که در جریان برگزاری انتخابات، سروش دهقانی و مهدی نصرالهی به نفع فریدون رئیسی از ادامه رقابت انصراف دادند.

 

در ادامه، رای‌گیری میان مهدی اسماعیلی و فریدون رئیسی انجام شد که فریدون رئیسی با کسب ۲۵ رای از مجموع ۳۳ رای مأخوذه، به‌عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان فارس انتخاب شد.

در این رای‌گیری، مهدی اسماعیلی موفق به کسب ۶ رای شد و ۲ رای نیز به‌صورت سفید به صندوق انداخته شد.

بدین ترتیب، فریدون رئیسی برای دوره چهار ساله ریاست هیات بسکتبال استان فارس را بر عهده گرفت.

همچنین در پایان این مجمع، فاطمه اذریان به‌عنوان نایب‌رئیس، بهرام ثابت به‌عنوان خزانه‌دار، مجتبی مولایی، حسین کوچک‌زاده و مهرالسادات رضایی به‌عنوان اعضای هیات رئیسه و سمیرا ادینه به‌عنوان بازرس هیات بسکتبال استان فارس انتخاب شدند.