فدراسیون بسکتبال در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه معدن طبس، را به مردم شریف ایران تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
فدراسیون بسکتبال مراتب تاثر و تاسف را بابت حادثه دلخراش معدن زغالسنگ طبس و جانباختن تعدادی از معدنچیان شریف و زحمتکش اعلام میدارد.
به خانوادهی محترم معدنچیان فقید تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای آنها صبر و سلامتی و برای جانباختگان این حادثه دردناک، رحمت و مغفرت طلب میکنیم.
برای مصدومان این حادثه در پیشگاه ایزد منان، سلامتی و بهبودی کامل مسالت داریم.
